پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226420
بروم: آسيب‌ديدگي جهانبخش آزار دهنده است
تاریخ انتشار : 1395/07/03 09:33:54
نمایش : 1031
سرمربي تيم آلکمار مصدوميت عليرضا جهانبخش را با توجه به آمادگي مطلوبي وي در فصل جديد اردويژه هلند آزار دهنده توصيف کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا جهانبخش، ملي‌پوش ايراني تيم آلکمار سه بازي اخير تيمش در اردويژه و جام حذفي هلند را به دليل مصدوميت از دست داد و هنوز سلامتي خود را باز نيافته است.

وان دن بروم، سرمربي تيم آلکمار در نشست خبري پيش از بازي هفته هفتم اردويژه هلند برابر ايگلس درباره وضعيت عليرضا جهانبخش گفت: اين بازيکن به آرامي بايد سلامتي جسماني خود را به دست آورد. جهانبخش انتظار داشت که زودتر خوب شود و اين مصدوميت براي او با توجه به فرم مطلوبي که داشت بسيار آزار دهنده است.

سرمربي آلکمار در ادامه تاکيد کرد عليرضا جهانبخش تحت نظر پزشکان تلاش مي‌کند تا هر چه سريع‌تر به ميدان بازگردد. نياز به زمان داريم و بايد آن را بپذيريم.

بروم همچنين در رابطه با شرايط استين وويتنس، هافبک 26 ساله بلژيکي که در بازي ليگ اروپا برابر تيم دوندالک ايرلند ضربه مغزي شده بود گفت: ما مهياي بازي آينده ليگ اروپا برابر زنيت سن پترزبورگ مي شويم، اما بازي دادن به وويتنس خطرناک است. او در تمرينات هنوز کار با توپ را انجام نمي دهد.

تيم آلکمار امشب (شنبه) در هفته هفتم اردويژه هلند ميزبان ايگلس است. ياران جهانبخش هم اکنون با 13 امتياز رده سوم جدول رده‌بندي را در اختيار دارند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html